هیئت رهروان بصیر حسینی آبینه
اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِیِّكَ‏ خدایا باش براى ولى خود الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَیْهِ وَعَلى‏ ابآئِهِ، فى‏ حضرت حجت فرزند امام حسن عسكرى درودهاى تو بر او و بر پدرانش باد در هذِهِ السَّاعَةِ، وَفى‏ كُلِّ ساعَةٍ، وَلِیّاً وَحافِظاً، وَقآئِداً وَناصِراً، وَدَلیلاً این ساعت و در هر ساعت یار و مددكار و نگهبان و رهبر و یاور و راهنما وَعَیْناً، حَتّى‏ تُسْكِنَهُ اَرْضَكَ طَوْعاً، وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً و دیده‏ بان تا او را از روى میل و رغبت مردم در روى زمین سكونت دهى و بهره‏ مندش سازى زمانى دراز
 
 

 
سپری نمودن یک فصل ورزشی بدون آسیب دیدگی نیازمند انجام یک برنامه ی آماده سازی مناسب است. انجام حرکات کششی مناسب قبل از شروع به ورزش کردن نقش مهمی را در جلوگیری از آسیب دیدگی ایفا می کند. در این مجال به معرفی چندید حرکت کششی مناسب برای جوانان ورزشکار می پردازیم. این حرکات بر اساس توصیه ی آکادمی جراحان اورتوپدی آمریکا می باشد.


وضعیت نشستن چهار زانو و کشش داخل ران
به صورت چهار زانو بنشینید و کف هر دو پا را مقابل هم قرار دهید. سپس آرنج ها را در قسمت داخل زانو قرار دهید و سعی کنید زانوها را به زمین فشار دهی، به طور همزمان سر را به سمت پایین یا پنجه بیاورید. این حرکت را برای ۵ ثانیه حفظ کنید و آنرا ۶ بار تکرار کنید. این حرکت کششی سبب اعمال کشش بر وری قسمت داخلی ران و عضلات ناحیه ی ستون مهره می شود.


وضعیت نشستن با پاهای دور از هم
بر روی زمین در حالیکه دو پای شما به اندازه ی کمی بیش از عرض شانه از هم فاصله دارند بنشینید. هر دو زانو صاف باشد و دست خود را با خم شدن به جلو بر روی پنجه پا قرار دهید و این وضعیت را برای ۵ ثانیه حفظ کنید.این حرکت را ۶ بار انجام دهید. این حرکت بر روی عضلات پشت ران و ستون مهره کشش اعمال می کند.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 1 آبان 1392برچسب:, :: 13:28 :: توسط : گل یاس

ابتدا با یک پرسش:
سوال : برای اینکه موقع درس خواندن کمتر خسته بشویم و انرژی مان را از دست ندهیم چکار کنیم؟


پاسخ: برای این کمتر خسته شوید توجه به نکات زیر می تواند کمک کننده باشد :


1.برنامه ای بریزید که خارج از توان شما نباشد ، یک برنامه خوب ، برنامه ای است که در آن جای کافی برای خوابیدن ، تفریح و استراحت وجود داشته باشد اگر شما برای بیشتر درس خواندن از خوابتان بزنید چون بخشی از انرژی از خواب تامین می شود در نتیجه چون خواب شما کافی نبوده انرژی کافی برای درس خواندن و حتی کارهای دیگر ندارید .


2.یک تغذیه مناسب داشته باشید و از مواد انرژی زای طبیعی مثل عسل ، خرما و... زیاد استفاده کنید.


3.بهتر است که اگر در حال گرفتن یک رژیم غذایی هستید مدتی این کار را به تعویق بیندازید.


4.حتماً در برنامه روزانه تان حتی برای چند دقیقه ولی به کاری بپردازید که شما را خوشحال و سرحال می کند.


5.اگر بتوانید هر روز دوش بگیرید می تواند شما را سرحال بیارد.
 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:خستگی در درس خواندن,جلوگیری از خستگی در درس خواندن, :: 10:30 :: توسط : گل یاس

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ خودتان خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیأت رهروان بصیر حسینی آبینه و آدرس abnieh313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 212
بازدید هفته : 223
بازدید ماه : 220
بازدید کل : 28179
تعداد مطالب : 403
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content