هیئت رهروان بصیر حسینی آبینه
اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِیِّكَ‏ خدایا باش براى ولى خود الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَیْهِ وَعَلى‏ ابآئِهِ، فى‏ حضرت حجت فرزند امام حسن عسكرى درودهاى تو بر او و بر پدرانش باد در هذِهِ السَّاعَةِ، وَفى‏ كُلِّ ساعَةٍ، وَلِیّاً وَحافِظاً، وَقآئِداً وَناصِراً، وَدَلیلاً این ساعت و در هر ساعت یار و مددكار و نگهبان و رهبر و یاور و راهنما وَعَیْناً، حَتّى‏ تُسْكِنَهُ اَرْضَكَ طَوْعاً، وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً و دیده‏ بان تا او را از روى میل و رغبت مردم در روى زمین سكونت دهى و بهره‏ مندش سازى زمانى دراز
 
 

                     
ازفکرگناه پاک بودن عشق است
ازهجرتوسینه چاک بودن عشق است
آن لحظه که راه می روی آقاجان
زیرقدم تو خاک بودن عشق



خوبست که ماه آسمانت باشی
پروانه بیقرار جانت باشی
ای شیعه مراقبت کن از اعمالت
تا زینت صاحب الزمانت باشی



دعا ميكنم غرق باران شوي ، چو بوي خوش ياس و ريحان شوي ، چو ياران مهدي شمارش كنند ، دعا ميكنم جزء ياران شوي



اللهم عجل لوليك الفرج.يا مولا
 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:, :: 8:2 :: توسط : گل یاس

                                        
به گزارش جهان به نقل از فارس، معارف عمیق مهدویت ضامن سلامت و سعادت جامعه و فرد فرد انسان‌هاست، اعتقاد به بشارت‌های پیامبران گذشته و ائمه دین(ع) افراد با انگیزه و پرتوانی را در جامعه می‌تواند پرورش دهد، باور به حضور امامی ناظر بر اعمال، از جنبه فردی موجب پاک نگاه داشتن روح و پیراستن اعمال از زشتی‌هاست و از جنبه اجتماعی باعث همدلی مؤمنان و ایستادگی در برابر ظالمان می‌شود، کارکرد وسیع و عمیق آموزه‌های مهدوی، جذابیت خاص موضوع را نشان می‌دهد، به همین دلیل، قشرهای مختلف جامعه پرسش‌های بسیاری در این موضوع دارند که لزوم پاسخگویی صحیح به آن‌ها از راهی مطمئن بر کسی پوشیده نیست.

پژوهشکده مهدویت در کتاب «مهدویت، پرسش‌ها و پاسخ‌ها» به برخی از شبهات اینگونه پاسخ می‌دهد:

*امام زمان(عج) درباره ظهور خود چه فرموده‌اند؟
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 9 فروردين 1392برچسب:امام زمان,منتظران ظهور, :: 7:28 :: توسط : گل یاس

روایات مختلفی به بیان آثار فوائد و ویژگی هایی که برای تعجیل فرج مترتب است پرداخته است که به پاره ای از آن ها اشاره می کنیم :

                                                 


1-فرمایش حضرت ولی عصر(عج) بسیار دعا کنید برای تعجیل فرج که فرج شما در آن است

2- این دعا سبب زیاد شدن نعمت هاست

3-اظهار محبت قلبی است

4- نشانه ی انتظار است

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:امام زمان ,دعای فرج,ثواب خواندن دعای فرج در نماز, :: 8:46 :: توسط : گل یاس

 

باز هم آمد؛ جمعه را می گویم آقا. این انتظار تا کی قرار است طول بکشد. خدا می داند چقدر دلمان هوای دیدنتان را دارد. چقدر ثانیه ها را ورق می زنیم تا بیایید. اگر بدانید چقدر به نرگس های گلدان روی طاقچه عادت کرده ایم. آقای من! کوچه های انتظار را با ستاره آذین بسته ایم که بیایید. غبار روبی کرده ایم از دل هایمان. در انتظار بهاریم. نگویید هنوز زود است که دیگر طاقت انتظار نداریم. خیابان ها را دیده اید؟ کم اند آنها که انتظار مشق می کنند. خیلی ها انتظار را از یاد برده اند. به این هوای خفه عادت کرده اند. یادشان رفته شما می آیید و دوباره آسمان آبی می شود . این جا بعضی ها آسمان را مال خودشان می دانند، خیلی ها زندگی را برای خودشان می خواهند؛ کاش نمی شنیدید که گاهی انقدر جسور می شوند که حتی نفس کشیدن را هم فقط برای خودشان می خواهند. آقای من! از سرزمین انتظار با شما صحبت می کنم. اینجا کوچه ی نرگس های عاشق است. از پشت بام دلمان، کبوتر ها را با نامه ها ی انتظار، راهی آسمان می کنیم. می خوانیدشان، نه؟! برایمان ستاره بفرستید راه را گم نکنیم. می دانید؟ خیلی وقت ها، بعضی ها را که می بینم، دلم می گیرد. اما بعد به خودم می گویم شما می آیید. می آیید و همه چیز درست می شود و همه ی آسمان را به عدالت تقسیم می کنید.

نویسنده : ابراهیم جاگرانی
 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 26 اسفند 1391برچسب:جمعه ی ظهور,هنتظار ظهور در روز جمعه, :: 12:38 :: توسط : گل یاس



                                     « اگر با آمدن آفتاب از خواب بیدار شویم نمازمان قضاست » 

ای منتظران بیائید قبل از طلوع آفتاب مهدی(ع) از خواب غفلت بیدار شویم ونمازاصلاح خویش را در محراب انتظار بجا آوریم چه آنکه اگر صالح نباشیم نمی توانیم منتظر مصلح باشیم .


 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 26 اسفند 1391برچسب:ظهور,منتظران ظهور, :: 10:41 :: توسط : گل یاس


با یاد خدا

پیشاپیش عید رو به همه ی هم وطنان ایرانی و تمامی دوستداران وبلاگ تبریک میگوییم و امیدواریم سال1392همراه با اتفاقات خوب و بیاد ماندنی برای شما خاطرانگیز باشد



هوا دویاره یخ زده است و من در این هوای بی هوایی دوباره و چند باره و هزار باره هوای تو به سرم زده است .
و به هوای درد و دل با تو به هوای جمکرانت پرواز کرده ام مهدی من .
یا مهدی دلم برای چاه عاشقیمان عجیب تنگ است میخواهم بخوانم بخوانم برای تو در این عید تک تک ندبه های دلم را .
میخواهم زار زار تمام درد فراقم را در گوشت نجوا کنم و تو هم پدرانه بنشینی و گوش دهی و نوازشم کنی.
 یا مهدی من! 
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب:دل نوشته, :: 22:56 :: توسط : گل یاس

امام موعود، کسی است که حکومتی را رهبری می‌کند که جد بزرگوارشان امام علی علیه السلام مدت زمانی کوتاه زمامدار آن بودند. عرف سیاسی امروز جهان، چنان است که پیش‌بینی‌های رهبران تأثیرگذار، مانند لوحی زرین، اندوخته‌ای برای تشریح و تفصیل و تفسیرهای متخصصین تلقی می‌شود تا هر چه بیشتر و بهتر بتوانند برنامه‌ریزی‌های راهبردی و کلان خود را چه در عرصه نیروی انسانی و چه در رابطه با تخصیص منابع سامان دهند.

حال اگر این پیش‌بینی‌ها، متّصل به وحی باشد، لزوم مطالعه و واکاوی آن بیش از پیش مهم می‌نماید؛ چرا که آنچه آینده‌پژوهی را دستخوش عدم اطمینان می‌کند، عدم ضمانت وقوع آن است. بنابراین شایسته است مروری داشته باشیم بر یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین موضوعات این حیطه یعنی ویژگی‌های یاران موعود، شاید مقدمه‌ای باشد برای اینکه سعی کنیم ما نیز با کسب این اوصاف، از جمله یاران حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف باشیم.

1. یارانی جوان

بیشتر یاران امام منتظر «جوان» هستند؛(1) موعود نیز، خود جوان است و هر چند كه صد‏ها سال از حیات او گذشته، لیك به اعجاز الهی، سیمایش به مانند جوانی خوش‌چهره می‏ماند، لاجرم یاران ایشان نیز باید چنین باشند؛ آنگونه كه امیرالمۆمنین علی علیه السلام بدان بشارت داده است: «إن اصحاب القائم شباب لا كهول فیهم إلا كالكحل فی العین أو كالملح فی الزاد، و اقل الزاد الملح؛ یاران قائم جوان هستند. در میان آنها پیرمرد یافت نمی‌شود به جز مانند سرمه در چشم و نمك در طعام كه كمتر از هر ماده‏ای در طعام نمك آن است(2).»


 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:یاران مهدی,یاران امام زمان,یاران امام زمان از دیدگاه امیر المومنین, :: 10:28 :: توسط : گل یاس

بقاى حضرت مهدى علیه السلام‏

«ما ننسخ من ءایة أو ننسها نأت بخیر منها أو مثلها ألم تعلم أنّ اللّه على كلّ شى‏ء قدیر» هر حكمى را نسخ كنیم، و یا نسخ آن را به تأخیر اندازیم، بهتر از آن، یا همانند آن را مى‏آوریم. آیا نمى‏دانستى كه خداوند بر هر چیز توانا است؟! (بقره/ 106)

مقصود از آیه، اعمّ از آیه‏ى تشریعى و حكم الهى و آیه‏ى تكوینى است كه شامل انبیا و معصومین علیهم السلام مى‏شود. بنابراین، معناى آیه‏ى فوق این است كه ما هر حكمى را نسخ كنیم هر پیامبر و امام معصومى مدتش منقضى شد، خداوند حكم دیگر یا نبى دیگر یا وصى دیگرى را مى‏آورد.

پس، از این آیه‏ى شریفه مى‏توان بقاى وجود حضرت بقیة اللّه الأعظم علیه السلام را استفاده كرد. زیرا به نصّ قرآن، دین اسلام تا قیامت باقى است و به نصّ اخبار وارده از رسول اكرم صلى الله علیه و آله اوصیاى او منحصر به دوازده نفرند و یازده نفر از آن‏ها در دنیا رحلت كرده‏اند. از این رو، لازم است وصى دوازدهم باقى باشد، و گرنه جمله «نأت بخیر منها أو مثلها» صادق نخواهد بود.


 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:مهدویت و قرآن,مهدویت از دیدگاه قرآن, :: 10:23 :: توسط : گل یاس

مسأله مهمّى كه همیشه در طول تاریخ پر افتخار اسلام مایه امید مسلمانان و به ویژه «شیعیان» منتظر بوده است، وعده هاى تخلّف ناپذیر الهى در مورد آینده اسلام و پیروزى نهایى مۆمنان و مستضعفان و محرومان مى باشد. 

آیین مبین اسلام از همان آغاز پیدایش خود و حتّى از همان نخستین سال هاى ظهور پیامبر گرامى(صلى الله علیه وآله وسلم) پیوسته مسلمانان را به آینده اى درخشان امیدوار ساخته است.

مسلمانان و به خصوص شیعیان نیز از همان روزگار بعثت رسول خدا(صلى الله علیه وآله وسلم) تا به امروز بر اثر همان وعده هایى كه پیامبر بزرگوار اسلام به وسیله آیات روحبخش و دلنواز قرآن كریم بدانها داده است، با اعتقادى عمیق و راسخ تمامى آن وعده ها را جدّى گرفته، و على رغم همه مشكلات و مصایبى كه در دوران هاى مختلف تاریخ اسلام دیده اند، هرگز امید خویش را از دست نداده و همواره این اعتقاد اصیل اسلامى را نصب العین خود قرار داده اند.

مسلمانان بر اساس وعده هاى صریحى كه قرآن كریم بدانها داده است، عقیده دارند كه طبق قانون خلقت و سنّت آفرینش، تاریخ بر مبناى سنّتهاى الهى و وعده هاى خدایى به پیش مى رود، و اگر چند روزى دنیا به نفع ستمگران و تجاوزگران و بى اعتقادان تمام شود، ولى سرانجام، حكومت مطلق جهان به دست صالحان و حقّ پرستان خواهد افتاد و ستمكاران و طاغوتیان و زورمداران نابود خواهند شد و بالاخره عدالت و امنیّت واقعى بر اساس قانون خدا در سرتاسر جهان برقرار خواهد گردید.

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:انتظار فرج در قرآن,نشانه های ظهور در قرآن, :: 10:19 :: توسط : گل یاس

یکی از مباحث در حوزه مهدویت، اثبات وجود امام زمان ـ علیه السلام ـ است .ابتدا خوب است بدانیم چگونه مى‌توان امام زمان‌(عج) را شناخت؟

شناخت بر دو قسم است: «شناخت تاریخى» و «شناخت واقعى»، که از قسم نخست مهم‌تر است. مسئله مهم این است که ما آن حضرت را به حقیقت بشناسیم و ایشان نیز ما را ببینند؛ نه این‌که ما حضرت را ببینیم. در زمان پیامبر صلى‌اللّه‌علیه‌وآله‌وسلم (که مقامش از همه امامان بالاتر است) عده زیادى آن وجود مبارک را مى‌دیدند، اما خداى سبحان درباره آن‌ها فرمود: «و تراهم ینظرون الیک و هم لایبصرون»(1) آن‌ها را مى‌بینى که به تو مى‌نگرند، ولى تو را نمى‌بینند. اهل نظر هستند، اما اهل بصیرت نیستند.

هنر این است که به گونه‌اى باشیم که وجود مبارک امام زمان عجل‌اللّه‌تعالى‌فرجه‌الشریف ما را ببینند. در قرآن کریم آمده است: خدا که بر همه چیز بصیر است، در روز قیامت به عده‌اى نگاه نمى‌کند: «ولایکلّمهم اللّه و لاینظر الیهم یوم القیامة و لایزکّیهم»(2) و نگاه تشریفى خود را نسبت به عده‌اى اعمال نمى‌کند. اگر ما در مسیر صحیح حرکت کنیم، آن حضرت ما را مى‌بیند.

و اما اثبات وجود امام زمان(عج)

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:شناخت امام زمان,اثبات وجود امام زمان, :: 10:15 :: توسط : گل یاس


در احادیث، علل فتنه‌ها بیان شده كه با ریشه‌یابی آنها و پرهیز از عوامل آنها، انسان می‌تواند خودش را در برابر این فتنه‌ها بیمه كند كه به شماری از آنها اشاره می‌كنیم.

زلزله و طوفان در اثر آوازه‌خوانی؛ مرگ‌های ناگهانی در اثر شیوع بی‌بند و باری؛ خشكسالی در اثر كم‌فروشی و ربا؛ سیطرة دشمن در اثر پیمان‌شكنی؛ رانش زمین در اثر روابط نامشروں سیطرة رهبران نكوهیده در اثر رواج تصوّف...

آخرالزمان به چه معنی است و به چه مقطعی از زمان اطلاق می‌شود؟

آخرالزمان چه نسبتی با دوران ظهور دارد؟

در آموزه‌های اسلامی چه تصویری از آخرالزمان ارائه شده است؟

چگونه می‌توان از فتنه‌های آخرالزمان نجات یافت؟

آخرالزمان به چه معنی است و به چه مقطعی از زمان اطلاق می‌شود؟


 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:آخرالزمان,حوادث آخرالزمان,, :: 10:8 :: توسط : گل یاس

ابتدا با یک پرسش:
پرسش: چگونه می توانیم از منتظران واقعی حضرت ولی عصر (عج) باشیم؟

پاسخ: وظیفه منتظر امام زمان (ع) این است كه مانند یک منتظر واقعی زندگی كند. وقتی انسان حقیقتا منتظر كسی باشد تمام رفتار و سكناتش نشان از منتظر بودن او دارد. به عنوان مثال اگر منتظر میهمان باشد حتما خانه را تمیز و مرتب می كند، وسایل پذیرایی را آماده می كند و با لباس مرتب و چهره ای شاداب در انتظار می ماند. چنین كسی می تواند ادعا كند كه منتظر میهمان بوده است. اما كسی كه نه خانه را مرتب كرده است و نه وسایل پذیرایی را آماده نموده است و نه لباس مرتب و تمیزی پوشیده است و نه اصلاً به فكر میهمان است اگر ادعا كند كه در انتظار میهمان بوده همه او را ریشخند خواهند كرد و بر گزافه گویی او خواهند خندید.

بنابراین انتظار باید قبل از آنكه از ادعای انسان فهمیده می شود از رفتار و كردار او فهمیده شود. با چنین توضیحی روشن است كه یک منتظر واقعی امام زمان باید رفتارش به گونه ای باشد كه هر لحظه منتظر ظهور امام زمان(عج) باشد. یعنی در هر لحظه كه این خبر را به او بدهند خوشحال شود و آماده باشد برای یاری امام زمان (عج) با مال و جان خویش جهاد نماید و خود را در راه آن حضرت فدا نماید.

بنابراین یک منتظر واقعی اهل گناه و دلبستگی به دنیا نیست چرا كه چنین كسی نمی تواند از وابستگی ها و دلبستگی ها و آلودگی ها دست بردارد و آماده به خدمت در جهت اهداف مقدس امام زمان(ع) باشد.

با توجه به نكات ذكر شده می توان برخی وظایف منتظر امام زمان (ع) را چنین ذكر كرد:


 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:منتظران ظهور,وظایف منتظران ظهور, :: 8:35 :: توسط : گل یاس


اگر روزی ساعتی یكی از اصحاب آقا امام زمان (عج) نزد شما بیاید و بگوید آقای عزیز! خانم بزرگوار! اگر برای سربازی امام زمانت آماده ای فوراً پاشو بریم، چه جوابی می دهی؟

ای شیعه مهدی! تو را به خاطر مهدی فاطمه هم شده قسم ات می دهم كه خوب فكر كنی؛ آیا می گویی آقاجان یك چند روز صبر كن وضعیت مغازه و اداره و كسب و كارم رو ردیف كنم و سر و سامانی بهش بدم؛ به خونه هم یه سری بزنم و وسیله هام رو جمع و جور كنم؛ تازه وصیت نامه هم باید بنویسم؛ با پدر و مادر و بچه هام و بستگان و بچه های محل و ... هم خداحافظی كنم و چه و چه و چه .... يا نه.

عزیز همرزم! تو می دانی كه زمانی بنده می توانم به آقایم عرض كنم كه مولاجان مرا در جرگه سربازانت به حساب آور كه هر لحظه و هر آن آماده رفتن باشم؛ نمازهایم را اول وقت خوانده باشم كه اگر وسط شبی این واقعه مبارك رخ داد عرض نكنم من هنوز نماز مغربم را نخوانده ام؛ هرگز در هیچ زمانی از شب و روز و در هیچ وضعیتی به گناه آلوده نباشم؛ هیچگاه بی دلیل، بی غسل واجب به سر نبرده باشم؛ تن و دهانم بوی بد دخانیات و هر بوی بدي ندهد كه در وقت ملاقات با آقا نتوانم پیش آقا بروم و با ایشان صحبت كنم؛ ساك رزمم را بسته باشم؛ تمام كارهای تجاری ام از قبل شسته رفته باشد؛ وصیت نامه ام آماده باشد و الی آخر ... آن وقت است كه تازه می شود به امام زمان (عج) عرض كرد: مولاجان! من منتظر امر و فرمان شما هستم.

مهدی جان!

همه ما را در زمره منتظران حقیقی ات قرار بده

و معرفت انتظار درست را به ما بیاموز .
 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:منتظران ظهور, :: 23:4 :: توسط : گل یاس


متن عربی روايت: عن مسند أحمدبن حنبل (162-334 ه.ق) عن النبی(ص): يحكم الحجاز رجل اسمه على اسم حيوان إذا رأيته حسبت في عينيه الحول من البعيد وإذا اقتربت منه لا ترى في عينيه شيئاً يخلفه له أخ اسمه عبد الله ويل لشيعتنا منه (أعادها ثلاثاً) بشّروني بموته أبشّركم بظهور الحجّة.


رسول اکرم (ص): مردی در حجاز حکومت خواهد کرد که اسمش چون اسم حیوان است. هنگامیکه او را از دور ببینی، تصوّر میکنی که در چشمش کژی (انحراف) است ولی وقتی که به او نزدیک می شوی در چشمش چیزی دیده نمیشود. بعد از او برادرش که نامش عبدالله است به خلافت می رسد. پیامبر ۳ مرتبه فرمودند: وای بر شیعه ما از او.... خبر مرگش را به من بشارت دهید تا من ظهور حجت را به شما بشارت دهم.




منابع :

۱- کتاب مائتان و خمسون علامة حتی ظهور المهدی (عج): تألیف سید محمّد علی طباطبائی

۲- کتاب مسند تاليف احمد بن حنبل

توضیح:

فَهَدبن عبدالعزيز برادر امیر عبدالله بود که قبل از او حکومت می کرد. فهد در عربی یعنی یوزپلنگ یعنی در حدیث که فرموده اسم او چون اسم حیوانی است، اشاره به این مسأله است و در خصوص کژی چشم فهد از دور حتی در عکسهایی که از دور از او گرفته شده، نمایان است (از اينكه عكس آن ملعون را اينجا بگذارم، معذورم) رسول اکرم بدین صورت می خواسته مسلمانان را مطمئن کند که عبدالله "همین عبدالله" است و ضد شیعه بودن عبدالله هم که پیغمبر اکرم سه بار فرموده وای بر شیعه از عبدالله ... برای همگان روشن است که گاهی مفتی های وهّابی هم فتوا می دهند که هرکس چند نفر شیعه را بکشد به بهشت میرود و همه می دانیم که تمام توطئه هایی که در ایران - لبنان - سوریه و غزه بر علیه رزمندگان ضد اسرائیل و ضد آمریکا انجام میشود هزینه و مخارج آن از عربستان سعودی تأمین می شود.(انشاالله كه عبدالله فعلی، همان آخرين حاكم عربستان باشد)
 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:روایات عصر ظهور, :: 23:0 :: توسط : گل یاس


متن عربی روايت: صاحب مصر علامة العلامات وآیته عجب لها إمارات , قلبه حسن ورأسه محمد و یغیر أسم الجد (محمد حسنی مبارک) , أن خرج من الحکم فاعلم ان المهدی سیطرق أبوابکم , فقبل أن یقرعها طیروا الیه فی قباب السحاب (الطائرات) أو أئتوه زحفاً وحبواً على الثلج .

امام علی (ع): پادشاه مصر یکی از نشانه های عجیب است که قلبش حسن (وسط اسم او حسن... حُسنی: قلبش حسن است) و سرش محمد (اول اسمش محمد است) که جدش را هم تغییر داده ("محمد حُسنی مبارک" سید است که سید را برداشته مبارک گذاشته است) هرگاه از حکومت خارج شد بدانید مهدی (عج) به پشت درهای خانه هایتان رسیده است. پس قبل از اینکه دربزند بسوی او بشتابید هر چند بر روی برف ها بخیزید.

منبع: كتاب «ماذا قال علی عن آخر الزمان» ص ۳۳۰ نویسنده السید علی عاشور
 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:روایات عصر ظهور, :: 22:57 :: توسط : گل یاس

راه‌های که می‌تواند موجب قرب و نزدیک شدن به آن حضرت گردد که به مهم‌ترین آنها اشاره می‌گردد:

1. معرفت و شناخت در حد امکان، از آن چهارده نور تابناک خصوصاً حضرت بقیه الله -عجل الله تعالی فرجه الشریف- .

2. به یاد آن حضرت بودن در همه اوقات.

3. انتشار دادن نام و یاد آن حضرت در بین مردم.

4. عظیم شمردن نام آن وجود مقدس.

5. گریه و ناله در دوری از آن امام و حزن و اندوه در غربت او.

6. دعا برای تعجیل فرج در هر صبح و شام در اوقات اذان که در توقیع شریف فرمودند: و اکثروا الدعاء بتعجیل الفرج فان ذلک فرجکم «برای تعجیل ظهور زیاد دعا نمایید که همانا آن(دعا کردن) موجب گشایش در امور و رهایی شما است.»[4]

7
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:امام زمان,راه های نزدیک شدن به امام زمان, :: 22:46 :: توسط : گل یاس

سلام



قبل از این که ادامه ی این مطلب رو بخونی،پاشو برو موبایلت رو بیار.چرا نشستی سر جات؟؟
گفتم پاشو برو موبایلت رو بیار دیگه.
یا علی.آفرین.پاشو بیار که یه عاااااااالمه کار داریم باهم.

آوردی؟؟آفرین.

حالا برو تو فایل عکس هات.
همین الان فرض کن امام زمان(عج)اومدن پیشت و دارن عکس هات رو نگاه می کنن.
چی کار می کنی؟؟اِه.چرا خارجش می کنی؟؟موبایلت رو برای چی قایم می کنی؟؟
چیه؟؟عکس های ناجور داری؟؟دوست نداری امام زمان(عج) عکس هات رو ببینن؟؟

پس همین الان پاکشون کن.آره.پاکشون کن دیگه.دوست داری باعکس های نامناسب دل امام زمان(عج) رو بشکنی؟؟

می دونم که دوست نداری.پس همین الان پاک کن عکس هات رو.خودت رو نزن به اون راه!!

خودت بهتر می دونی من کدوم عکس ها رو میگم.همونایی که حاضر نیستی نشون امام زمان(عج) بدیشون.

آفرین.می بینم که بعضی ها باافتخار عکس هاشون رو نشون امام زمان(عج)میدن.احسنت.کارشون درسته.

آخه عکس ناجوری ندارن که بخوان از امام قایمش کنن.این ها دل امام زمان رو بدست میارن و یار و یاور آقان.

به همین سادگی!!!اگر هنوز هم عکس هات رو پاک نکردی دیر نشده.برو موبایلت رو بیار.همه رو پاک کن و به خدا قول بده دیگه تکرار نکنی.

حالا که همه ی عکس های نامناسب رو از توی گوشیت پاک کردی بد نیست یه سری هم بزنی به فایل موزیک هات،فیلم ها،حتی پیامک هات،دفترچه تلفن،تماس هاو....اونجا چه خبره؟؟فیلم نامناسب داری؟؟به نامحرم پیام دادی؟؟

اگر جوابت مثبته پس اون ها رو هم پاک کن.حالا دیگه شیطون رو از توی موبایلت انداختی بیرون!!دیگه موبایلت جایی برای گناه نیست.

این رو بدون که امام زمان(عج)یار و یاوری نمیخواد که دعای فرج بخونه،صبح جمعه دعا ندبه بخونه،جمکران بره ولی حاضر نباشه موبایلش رو بده دست امام زمان(عج).آقا یاری میخواد که باطنش پاک و سالم باشه.اگر دعای فرج میخونه،از ته قلبش بخونه نه فقط ورد زبونش باشه.

پس از همین الان عملیات پاکسازی موبایلت رو شروع کن...بسم الله...



حالا دیگه حاضری موبایلت رو بدی دست آقا؟؟؟
 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, :: 16:8 :: توسط : گل یاس

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ خودتان خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیأت رهروان بصیر حسینی آبینه و آدرس abnieh313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 212
بازدید هفته : 240
بازدید ماه : 237
بازدید کل : 28196
تعداد مطالب : 403
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content