هیئت رهروان بصیر حسینی آبینه
اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِیِّكَ‏ خدایا باش براى ولى خود الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَیْهِ وَعَلى‏ ابآئِهِ، فى‏ حضرت حجت فرزند امام حسن عسكرى درودهاى تو بر او و بر پدرانش باد در هذِهِ السَّاعَةِ، وَفى‏ كُلِّ ساعَةٍ، وَلِیّاً وَحافِظاً، وَقآئِداً وَناصِراً، وَدَلیلاً این ساعت و در هر ساعت یار و مددكار و نگهبان و رهبر و یاور و راهنما وَعَیْناً، حَتّى‏ تُسْكِنَهُ اَرْضَكَ طَوْعاً، وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً و دیده‏ بان تا او را از روى میل و رغبت مردم در روى زمین سكونت دهى و بهره‏ مندش سازى زمانى دراز
 
 


                                                  


اینکه شما بدانید برای اسمتان رنگ مخصوصی وجود دارد و می‌توانید راز شخصیتی خود را از لا به لای آن دریابید! باید بسیار جالب و هیجان انگیز باشد...

به گفته ی روانشناسان همه ما به نحوی تحت تاثیر رنگها هستیم و به عبارت دیگر ( خود ) واقعی مان را با این رنگها نشان می دهیم. برای اسم هر فرد رنگ مخصوصی وجود دارد. که می‌تواند بر زندگی او تاثیر بگذارد.جالب است نه؟! اینکه شما بدانید برای اسمتان رنگ مخصوصی وجود دارد و می‌توانید راز شخصیتی خود را از لا به لای آن دریابید! باید بسیار جالب و هیجان انگیز باشد.پس به موارد زیر به ترتیب ذکر شده کاملا توجه کنید:

رنگهای هماهنگ با ارقام و حروف عبارتند از :

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:اسم, رنگ,اسم ورنگ, :: 23:27 :: توسط : گل یاس




روش حل مکعب روبیک



اگر شما هم جزء اون دسته اي هستيد كه اين مكعب رو داريد و حسابي رو اعصابتان رفته و هنوز نتونستيد اون رو درست كنيد امروز میخوايم در این جا مکعب روبیک ۳*۳ رو آموزش بديم.



ولی حتما تا آخر آموزش رو ادامه بدین چون ممکنه در اینجا راه حل های زیباتری رو مشاهده کنید و بتونبد مکعب روبیک رو در مدت زمان کمتری حل کنید.



در ابتدا باید با معانی فرمول هایی که با آنها قصد حل مکعب روبیک را داریم آشنا شویم .



تذکر ۱ 
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:راه حل,راه حل مکعب روبیک, :: 13:14 :: توسط : گل یاس

ضریب هوشی شما چقدر است؟

برای تعیین حدودی ضریب هوشی: در تصویر زیر چند صورت میبینید؟

چند تصویر در این شکل می توانید مشاهده نمایید؟



 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب:هوش ,تست هوش, :: 20:9 :: توسط : گل یاس

دنیای ریاضی شیرینی های خاص خودش را دارد. ریاضی از جمله درسهایی است که واقعا خواندن و یا حل مسئله در آن به آدم لذت خاصی می بخشد. لذتی که بعد از حل یک مسئله سخت بسیار شیرین است. ماشین حساب همیشه همراه ریاضی بوده است. 

ترفندها و کارهای زیادی میشه با ماشین حساب کرد و شاید شما هم با تعدادی از‌ آنها آشنا باشید. در این پست قصد دارم روشی را خدمتتان عرض کنم که به راحتی می توانید شماره تلفن خود را با چند عمل ریاضی از ماشین حساب تان بگیرید!

ابتدا یک ماشین حساب آماده کنید تا همراه هم پیش رویم . ماشین حساب موبایل هم میشه. اول شماره ۷ رقمی تلفن خود را در نظر بگیرید(تهرانی ها اون رقم تکراری اول را حساب نکنند). حالا ۳ رقم اول تلفن خود را وارد ماشین حساب کنید. 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:موبایل,ماشین حساب,بدست آوردن شماره موبایل با ماشین حساب, :: 22:33 :: توسط : گل یاس

خوشبختي موضوعي نسبي است. بعضي از ما اگر در غار زندگي کنيم راضي هستيم و برخي ديگر اگر در قصر باشيم باز هم ناراحت هستيم.



به گزارش سلامت نيوزدکتر فرناز عطائي متخصص روانپزشکي گفت : در تمام اعصار ، انديشمندان درباره معناي خوشبختي بررسي کرده اند. راستي خوشبختي چيست ؟

وي با طرح سوالان زير ميزان رضايت شما را از زندگي ارزيابي ميکند .به پرسشنامه زير جواب بدهيد تا جواب خود را بيابيد.


اگر مي خواهيد بدانيد که نسبت به ديگران چقدر خوشبخت هستيد ، پرسشنامه زير را تکميل کنيد.


1 ـ وقتي مسابقه اي را مي بازم از آن لذت نمي برم.
درست غلط

2 ـ وقتي کسي درباره من لطيفه اي مي گويد از آن لذت مي برم.
درست غلط



 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:سرگرمی,سنجش مجازی خوشبختی, :: 20:25 :: توسط : گل یاس

درست کردن این جاشمعی یا جاگلدانی چند دقیقه بیش‌تر وقت شما را نمی‌گیرد.امتحان کنید .

جاشمعی یا جاگلدانی

برای ساخت این وسیله ساده اما جالب، تنها به یک قوطی کنسرو، گیره چوبی لباس، ظرف شیشه‌ای، وارمر یا گلدانی کوچک نیاز دارید.

قوطی کنسرو را شسته، برچسب آن را بکنید.


 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:شمعدان,گلدان,شمعدان و گلدان زیبا, :: 19:8 :: توسط : گل یاس

چه کسانی با هوشند؟ آنها که در شغل شان موفق هستند؟ آنها که محقق و دانشمند و نابغه اند؟ نظریه های جدید روان 

شناسی می گوید همه اینها به علاوه خیلی های دیگر! آنها می گویند ورزشکارها، هنرمندها، تراشکارها و هر شغل دیگری که به ذهن تان می رسد آدم های باهوشی هستند. آنها می گویند تست های سنتی روان شناسی که بهره هوشی (IQ) را می سنجند فقط توانایی های منطقی ـ ریاضی، زبان شناختی و تا حدی عملی ما را می سنجند.

در صورتی که بسیاری از توانایی های دیگر در آدمیزاد وجود دارد که به معنای واقعی نشان دهنده هوش است. یعنی می توانند برای سازگار شدن با موقعیت های جدید به کار ما بیایند اما کاملا فراموش شده اند.

بر همین اساس نظریه پرداز جدیدی به نام گاردنر می گوید هوش های متنوع تری در آدمیزاد وجود دارد. او هفت نوع هوش در آدمیزاد شناسایی کرده است: زبان شناختی، تصویری، موسیقایی، بدنی، منطقی، میان فردی و درون فردی.

گاردنر می گوید اگر ما بتوانیم رشته تحصیلی و شغل مان را بر اساس نوع هوش مان انتخاب کنیم، رضایت بیشتری از زندگی مان خواهیم داشت.

در این مطلب می خواهیم بگوییم که چطور می شود نوع هوش مان را تشخیص دهیم و بر اساس آن، چه رشته های تحصیلی و شغلی را انتخاب کنیم.

١. [[[ هوش زبان شناختی ]]]

هر نوع توانایی ذهنی که به کلمه ها ربط داشته باشد، نشان دهنده هوش زبان شناختی است. با این حساب کسانی که اطلاعات عمومی زیادی دارند، می توانند با کلمه ها بازی کنند، شعر می گویند و داستان می نویسند هوش زبان شناختی بالایی دارند.

نشانه ها:

1. 
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:هوش,انواع هوش , :: 12:13 :: توسط : گل یاس

مسلمان واقعی

جوانی با چاقو وارد مسجد شد و گفت : بین شما کسی هست که مسلمان باشد ؟! همه با ترس و تعجب به هم نگاه کردند و سکوت در مسجد حکمفرما شد ! بالاخره پیرمردی با ریش سفید از جا برخواست و گفت : آری من مسلمانم جوان به پیرمرد نگاهی کرد و گفت با من بیا ! پیرمرد بدنبال جوان براه افتاد و با هم چند قدمی از مسجد دور شدند ، جوان با اشاره به گله گوسفندان به پیرمرد گفت که میخواهد تمام آنها را قربانی کند و بین فقرا پخش کند و به کمک او احتیاج دارد ! پیرمرد و جوان مشغول قربانی کردن گوسفندان شدند و پس از مدتی پیرمرد خسته شد و به جوان گفت که به مسجد بازگردد و شخص دیگری را برای کمک با خود بیاورد ! جوان با چاقوی خون آلود به مسجد بازگشت و باز پرسید : آیا مسلمان دیگری در بین شما هست ؟! افراد حاضر در مسجد یا دیدن چاقوی خونی همه نگاهشان را به پیش نماز مسجد دوختند ! پیش نماز رو به جمعیت کرد و گفت : چرا نگاه میکنید ، به عیسی مسیح قسم که با چند رکعت نماز خواندن کسی مسلمان نمیشود !





 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:داستان,داستان کوتاه,داستان کوتاه وخواندنی,داستان کوتاه و زیبا, :: 7:42 :: توسط : گل یاس



اسم های خدا در قرآن کریم مجموعه‌ای بيش از 200 نام است که ذکر شده‌اند و اصطلاحا ، 99 تای آن «اسماء الحسنی» يا نام‌های نيکوی خداوند خوانده مي‌شوند . هر چند که تعداد نام های خدا ، شامل صفات و کلمه‌های مرکب ، در قرآن و سنت از 99 عدد خيلی بيشتر هستند ، ولی مسلمانان اعتقاد دارند که گروه برگزيده‌ای از نام‌ها (نام‌های نيکو) 99 عدد هستند .

این اسماء را به سه گروه تقسیم کرده‌اند : جمالی ، جلالی و مشترک . اسماء جمالی که ۴۵ تا هستند برای کسب رحمت و روزی به کار می‌روند ، اسماء جلالی که ۲۲ تا هستند ، برای ایجاد عداوت و از میان بردن حریف به کار می‌آیند و اسماء مشترک که آنها هم ۲۲ اسم هستند بسته به نیت ، خاصیت هر دو گروه قبلی را دارند .

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:نامهای خدا,نامهای خداوند,نام الله, :: 7:36 :: توسط : گل یاس

کوتاه اما خواندنی"


آیا میدانید که:
تعداد ۱۰۱۵۰۳۰ نقطه در قرآن بکار رفته است
آیا میدانید که:
تعداد ۵۰۹۸ محل وقف در قرآن وجود دارد
آیا میدانید که:
تعداد ۳۹۵۸۶ عدد کسره در قرآن بکار برده شده است
آیا میدانید که:
تعداد ۱۹۲۵۳ عدد تشدید در قرآن بکار برده شده است
آیا میدانید که:
بهترین نوشیدنی که در قرآن ذکر شده ( شیر ) می باشد
آیا میدانید که:
بهترین خوردنی که در قرآن ذکر شده ( عسل ) می باشد
آیا میدانید که:
بزرگترین عدد در سوره صافات آیه ۱۴۷ آمده که صد هزار می باشد


 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, :: 21:14 :: توسط : گل یاس

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ خودتان خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیأت رهروان بصیر حسینی آبینه و آدرس abnieh313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 212
بازدید هفته : 218
بازدید ماه : 215
بازدید کل : 28174
تعداد مطالب : 403
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content