هیئت رهروان بصیر حسینی آبینه
اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِیِّكَ‏ خدایا باش براى ولى خود الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَیْهِ وَعَلى‏ ابآئِهِ، فى‏ حضرت حجت فرزند امام حسن عسكرى درودهاى تو بر او و بر پدرانش باد در هذِهِ السَّاعَةِ، وَفى‏ كُلِّ ساعَةٍ، وَلِیّاً وَحافِظاً، وَقآئِداً وَناصِراً، وَدَلیلاً این ساعت و در هر ساعت یار و مددكار و نگهبان و رهبر و یاور و راهنما وَعَیْناً، حَتّى‏ تُسْكِنَهُ اَرْضَكَ طَوْعاً، وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً و دیده‏ بان تا او را از روى میل و رغبت مردم در روى زمین سكونت دهى و بهره‏ مندش سازى زمانى دراز
 
 

3 خاصیت مهم سیر برای سلامتی را بشناسید

سیر، علاوه بر اینکه طعم دهنده خوبی برای انواع غذاها محسوب می شود دارای خواص درمانی مفیدی نیز هست.
سه مورد از خواص درمانی سیر عبارتند از:

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:سیر,سیر و سلامتی,خواص سیر, :: 9:32 :: توسط : گل یاس

مصرف بادام و پیشگیری از ایجاد چین و چروک پوست

یک فوق تخصص تغذیه گفت: بادام به دلیل سرشار بودن از ویتامین e، خاصیت ضد پیری داشته و از ایجاد چین و چروک پوست جلوگیری می کند. بر این اساس توصیه می شود مصرف روزانه بادام را در رژیم غذایی خود بگنجانید.
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:بادام,بادام و پوست,مصرف بادام وچن وچروک پوست, :: 9:20 :: توسط : گل یاس

13 توصیه غذایی برای سلامت قلب

براساس مطالعات گسترده انجام شده در سطح جهان امروزه بیماری های قلب و عروق عمده ترین علل مرگ و میر محسوب می شوند.
بر طبق برآوردهای سازمان جهانی بهداشت تا سال 2020 بیماری کرونر قلب و سکته مغزی به ترتیب اولین و چهارمین علل ناتوانی در سراسر جهان خواهند بود. همه گیری بیماری های قلبی در حال گسترش بوده و امروزه پرفشاری خون و کلسترول خون بالا به عنوان 2 عامل مستقل در ایجاد بیماری های قلبی مطرح شده اند 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:غذا و سلامتی,غذا و قلب,تاثیر غذا بر روی قلب, :: 8:54 :: توسط : گل یاس

عسل جایگزین نوشابه های انرژی زا

اکثر ما در زندگی روزمره برای رفع مشکلاتی چون گلودرد و یا سوختگی های مختصر، فورا از عسل به عنوان یک درمان خانگی استفاده می کنیم. علاوه بر موارد فوق این محصول معجزه گر زنبورهای عسل، کاربردهای درمانی بیشتر و فوق العاده ای دارد. به نوشته روزنامه «اکسپرس»، برخی از مهم ترین خواص درمانی معجزه کننده عسل عبارتند از: 
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:عسل,عسل و سلامتی,تاثیر عسل در سلامتی, :: 8:44 :: توسط : گل یاس

غذاهای چرب مشکلات تنفسی را تشدید می کند

شاید شنیده اید که خوردن غذاهایی مانند همبرگر یا سیب زمینی سرخ شده برای افرادی که به بیماری آسم مبتلا هستند، می تواند دردسرساز شود. بر اساس بررسی های انجام شده درباره رژیم غذایی این گروه از بیماران، افرادی که غذاهای چرب می خورند در مقایسه با افرادی که غذاهای چرب را از برنامه غذایی روزانه شان حذف کرده اند، با مشکلات تنفسی بیشتری مواجه می شوند. این یافته ها به این معنی نیست که به خصوص خوردن همبرگر و سیب زمینی سرخ شده منجر به بیماری های تنفسی یا تشدید این بیماری ها می شود. 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:غذای چرب,غذای چرب و مشکلات تنفسی, :: 8:40 :: توسط : گل یاس

آشنایی با غذاهای سالم برای مقابله با فشار خون بالا

افزایش فشار خون یک اختلال خاموش است که می تواند با بسیاری از بیماری ها و مشکلات سوخت و ساز بدن مرتبط باشد.به نقل از پایگاه اینترنتی تایمز گروپ، در این مقاله به تعدادی از مواد غذایی مفید که در پایین آوردن فشار خون نقش موثری دارند، اشاره شده که عبارتند از: - اسفناج: این سبزی سرشار از منیزیم و همچنین حاوی مقادیر قابل توجهی پتاسیم است که هر دوی این عنصرها، مواد کلیدی و اصلی برای پایین آوردن سطح فشار خون هستند. 



 ادامه مطلب...


آب بخور، هم وطن!

این مطلب در مورد تحقیقی در انستیتو تحقیقات تغذیه کشور است که نشان می دهد ایرانی ها کمتر از حد استاندارد مایعات می نوشند. همیشه یک پارچ شربت خاکشیر و آب لیموی تازه در یخچال مادربزرگم آماده بود. هر وقت از راه می رسیدیم، آن را در کاسه چینی های گل قرمزش می ریخت و دستمان می داد و می گفت حتما در فصل تابستان شربت خاکشیر و آب لیمو بخوریم نه نوشابه. در حیاط خلوت خانه اش هم پر بود از انواع عرقیات گیاهی که برایمان از خواص آن ها می گفت.
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:آب,آب وسلامتی,تاثیر آب در سلامتی, :: 8:15 :: توسط : گل یاس

5 دلیل خوب برای خوردن آلو

آلو قرمز هنوز در بازار وجود دارد و هر وقت این میوه را دیدید حتما خریداری کرده و میل کنید. مصرف آلو یک شیوه ی سالم و خوشمزه برای حفظ سلامت ماست. این میوه ی خوش رنگ خواص فوق العاده ای دارد که در این مطلب کوتاه به 5 نمونه از آن ها اشاره می کنیم. آلو قرمز حافظ قلب شما یک عدد آلو قرمز متوسط حاوی 113 میلی گرم پتاسیم است که فشار خون را کنترل می کند و خطر سکته ی مغزی را کاهش می دهد.
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:آلو,فواید آلو,فواید آلو برای سلامتی, :: 8:10 :: توسط : گل یاس

مروری بر 10 فایده ی انگور برای سلامتی

انگور عالی منیزیم و خوب ویتامین c، تیامین، b6، پتاسیم و همچنین فیتوکمیکال هایی است که دارای خواص آنتی اکسیدانی می باشند. تصفیه خون و خون سازی، اثر شفابخشی در بیماری های سل، یبوست، بواسیر و سیاه سرفه از جمله خواص انگور است. انگور همچنین غذای بسیار خوبی برای مبتلایان به اوره بالا و اسیدوز می باشد و مصرف آب انگور تازه برای کسانی که نارسایی کبد دارند، توصیه شده است زیرا آب انگور عمل ذخیره قند در کبد و دفع صفرا را تسهیل و کبد را تقویت می کند. انگور همچنین برای افراد مبتلا به ورم مفاصل، روماتیسم، نقرس، سنگ کلیه، افراد دچار مسمومیت، عوارض فشار خون بالا و سوء هاضمه، اختلالات پوستی، کورک، اگزما و نفریت (ورم چرکی کلیه ها) مفید است.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:غذا وسلامتی,میوه و سلامتی,تاثیر ممیوه و غذا در سلامتی, :: 8:3 :: توسط : گل یاس

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ خودتان خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیأت رهروان بصیر حسینی آبینه و آدرس abnieh313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 403
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content